Omnisportcentrum Apeldoorn

• Stayer

Mooie foto van huidige toestand van de bouw Omnisportcentrum Apeldoorn.

Klik hierop :

http://www.apeldoorn.nl/data/TER/docs/leven/bouwen/omnisportcentrum/webalbum/BouwOmnisportcentrum2007/photos/photo82.html

• Kübler

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat een trainingskaart zal gaan kosten en een dagkaart. Als ik zo'n geweldig mooi paleis zie denk ik aan de exploitatie en dan kan er nog wel eens een aardig prijskaartje uitrollen ??

h.g. Kübler

• Debby

Reken eens uit hoeveel je bespaart op cassettes, kettingwielen, versnellingssystemen, remmen, etc…

• geefmijmaareenkodakcadeau

Geweldig Harrie Hamstra hoe jij er een draai aan kunt geven.

• flo

Volgens mij weten ze dat zelf ook nog niet exact…

Gewoon nog effe geduld hebben… haha

Maar ik fiets er elke dag langs en ziet er indrukwekkend uit!

• Oudesluis Dronken Thuis

Toch mooi dat daar een baan komt. Vorige week had ik 2 coureurs zonder baanervaring uit Brabant mee naar de baan in Alkmaar. De een(notabene ex-rabo) durfde nog niet echt en reed meer naast de baan dan erop. De ander(ex WK junioren-ganger/2e nk Tijdrijden) echter reed alsof hij nooit anders gedaan had. Als deze jongen 10 jaar geleden eens was begonnen met op de baan rijden…

De drempel is natuurlijk een stuk lager om naar Apeldoorn te gaan dan naar Büttgen. Denk dat dit een impuls voor zowel de baan- als de wegsport is.

Het betekent ook meer baanevenementen in Nederland, hopelijk heeft geen van de banen te lijden onder de onderlinge concurrentie. Al vraag ik me af of iets als het EK Baan überhaupt financiëel iets oplevert