zesdaagse zuidlaren

• rotterdam botje

waarom wordt de zesdaage van zuid laren gereden vlak voor maastrich? hij eindigt op 11-12 en maastrich begint op 12-12, lijkt mij dat er ergens geen toppers komen

• Silch

Die komen dan niet in Zuid Laren, want volgens mij zit vrijwel de hele Nederlandse en buitenlandse top bij de Worldcup van 7-9 december in Beijing.

• Buurman v.d.Klimgeit

Goed lezen blijft een kunst!

De Dagblad van het Noorden Zesdaagse die gehouden wordt te Zuidlaren begint op maandagavond 11 dec.Er is met Beiing een tijdsverschil van 7 uren.

Bij terugkomst is dit een voordeel.

Als je even de moeite neemt om de site te bekijken www.zesdaagsevanhetnoorden.nl zie je dat o.a.Risi-Marvulli aan de start verschijnen.

Een leuk deelnemersveld met een aantal gelijkwaardige koppels lijkt mij belangrijk.

In Dortmund koppelt men Keisse aan Mohns.Schep, A.Rasmussen, Morkov , Ignatiev ontbreken,om uiteenlopende redenen.

De aanwezigheid van toppers is geen garantie voor mooie wedstrijden.

Voirig seizoen was E.Zabel koppelgenoot van Bruno Risi in Dortmund en Munchen.De winnaars waren op voorhand bekend.

Laten we de organisatie in Zuilaren alle succes toewensen en hopelijk veel Nederlandse renners aan de start.

• Silch

Beste Buurman, ik lees wel goed maar ik heb niet de data van rotterdam botje op juistheid gecontroleerd. Maar het is me nu duidelijk.

• Rusch

de 6-daagse van zuidlaren eindigd op de 16e en de 17e is idd het begin van de 6-daagse in maastricht. volgens mij gaat een gedeelte van de renners gelijk door van zuidlaren naar maastricht, maar is idd erg krap op elkaar geplaatst.