Rare beslissing van Sercu om de Europees kampioenen niet als koppel te laten rijden in Amsterdam. Wat was er mis om Terpstra en Zabel als Milram koppel te laten rijden? Ik had Mouris-Schep wel willen zien in de zesdaagse.
Die gedachte was ook bij mij opgekomen, maar ik moet toegeven dat er verklaringen zijn voor de situatie zoals die nu is.
Er zijn contracten met sponsors, contracten zijn er om open te breken, dus dat is niet doorslaggevend.
Weinig opwindend, maar alle voorbereidingen waren getroffen voor de koppels zoals ze nu van start zijn gegaan: internetsite, drukwerken, uitingen in de media.
Zelf zou ik graag het rennersveld eerder bekend gemaakt willen zien, dan dat nu gebruikelijk is (ongeveer een week vantevoren), maar er kan inderdaad zoveel gebeuren…………. Meestal valt er een renner uit door ziekte of ander onheil, soms zou een startveld beïnvloed kunnen worden door zoiets als een EK.
Amsterdam kon niet wachten op de resultaten van het EK, alle knopen waren al doorgehakt.
Voor Zuid-Laren, Maastricht en vooral Rotterdam reken ik wel op een koppel in blauwe trui met gouden sterren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?