Vrijwilligers gezocht voor EK Baan

• Sportpaleis

Voor de organisatie van de Europese Kampioenschappen baanwielrennen op 19, 20 en 21 oktober kunnen we nog vrijwilligers gebruiken, vooral voor kaartcontrole. Ben je minimaal 18 jaar, heb je de tijd (eventueel al vanaf 16 oktober tijdens de trainingen van de ploegen) en sta je je mannetje/vrouwtje meld je dan aan bij info@sportpaleis-alkmaar.nl.

Vermeld in elk geval je telefoonnummer zodat we contact met je kunnen opnemen over de tijden dat je inzetbaar bent en de taak die we je kunnen toevertrouwen.

• BBB

Dik geld vragen voor een kaartje… En dan komen bedelen om vrijwilligers, dat noem ik van 2 walletjes eten! Jullie hebben de kaartverkoop toch zo leuk uitbesteedt aan ticketbox? Misschien weten die ook wel wat mensen die jullie in kunnen huren. (kost wel geld overigens)

• sponsor

niet alleen veel geld vragen voor kaartjes ook potentiele sponsoren worden voorzien van foutieve info (deelnemers, toeschouwersaantallen) en er worden astronomische bedragen gevraagd

ze zijn niet goed snik daar in Alkmaar

• Silch

Beste BBB en sponsor(?), voordat jullie ongenuanceerde kritiek leveren zou je je eerst eens moeten verdiepen in de kosten van de organisatie van een dergelijk evenement. Dit soort kritiek is tamelijk goedkoop, als je je aanmeldt als vrijwilliger kun je ook goedkoop naar binnen.

Ik heb al kaartjes besteld voor zaterdag en zondag, ik reken op een topsfeer en topwedstrijden.