welke koppels voor het komende seizoen ?

• Javelin

We mogen aannemen dat het Wereldkampioenskoppel Bruno Risi en Franco Marvulli niet makkelijk te scheiden zal zijn.

Het zier ernaar uit dat Robert Slippens en Danny Stam als vanouds ook een vast koppel zullen vormen.

Maar hoe ziet het er uit voor al die andere renners ?

In Amsterdam en Dortmund worden naar alle waarschijnlijkheid Iljo Keisse en Robert Bartko gekoppeld, Marc Cavendish heeft aangegeven in Gent te willen rijden met Bradley Wiggins.

Kunnen wij de organisatoren een handje helpen, voorzover ze hier prijs op stellen ?

Wie zien wij graag met wie rijden, komende winter ?

• Brandweerman

En met wie Peter Schep? Gaat hij met Mouris of krijgt een buitenlandse topper aan zijn zijde

• Peter

Er moeten toch een aantal leuke koppels te vormen zijn. Ben wel blij dat Stam en Slippens weer samen zullen rijden. Keisse en Bartko vind ik ook een prima koppel.

Ben wel benieuwd of Zabel en Cavendish ook in Nederland de Zesdaagsen komen rijden? Weet iemand dat toevallig of er al geruchten over gaan?

Slippens/Stam, Bos, Mulder, Veltdt, Schep, Mouris. Risi en Marvulli komen in ieder geval naar Amsterdam.

Groet

• BBB

Terpstra met Schep, voor de NL 6daagses.

• Silch

In Amsterdam rijdt Mouris opnieuw met Mark Hester. Hij gaat ook nog zesdaagsen met Schep doen. Ook op het Europees kampioenschap rijdt hij denkelijk met Schep.

Slippens en Stam blijven voor de zesdaagsen een vast koppel. Voor WK en OS kan dat anders zijn.

• cedric

In Belgie zal keisse/Deketele het nieuwe duo worden voor de volgende jaren.Kenny gaat Gilmore opvolgen.Voor WK en OS gaan ze alvast een duo vormen,normaal gaan ze deze winter al een paar zes-daagse samen rijden.

• koppelaar

Roy pieters met pim ligthart lijkt mijn een mooi koppel .

Met wie zal pim anders rijden, weet iemand dat meschien.

met wie koppelt pim eigenlijk op het EK weet iemand dat????

• know how

Volgens Pim rijdt hij de zesdaagse met Jef Vermeulen, maar het zou mij niks

verbazen als hij met een ander gaat rijden. Maar als het een beetje kerel is

dan houdt hij zijn woord en rijdt hij dit seizoen met Jef.

• smit

Waarom zou het je niks verbazen als hij niet met Jeff zou rijden?

Als er iemand hard op de baan kan rijden is het Jeff wel. En dat is hij zeker ook van plan na een goed seizoen te hebben gereden op de weg.

• Mart

Het ligt volgens mij aan de bondscoach of pim en jef samen rijden, ik zag ze zondag in amsterdam weer eens koppelen, als ik bondscoach was gingen deze kerels het EK rijden. Het zijn beide toprenners die elkaar goed aanvullen. Ik hoop dat ik ze samen weer op de zesdaagse zie rijden