Vos met eigen ploeg / pieters ?

• baanliefhebber

Marianne Vos kiest er voor om op zeker te spelen met eigen baan ploeg. Verstandig als je kijkt naat het verleden op de baan en de samenwerking met Pieters, ook vroeger klikte het niet met Pieters en Leontien van Moorsel. Als je niet uit Noord-Holland komt is het moeilijk om een plekje in de baan ploeg te bemachtigen. Kijk eens naar het afgelopen WK en EK van de junioren waar er

voor de beste baan junior van Nederland Micheal Vingerling niet het beste materiaal stond. Als ik de fotos op baanfoto zie is dat alleen weggelegd voor Roy Pieters ?????????.

• meer baanliefhebber dan you

>>>>Verstandig als je kijkt naat het verleden op de baan .ook vroeger klikte het niet met Pieters en Leontien van Moorsel??????

Volgens mijn heeft dat meisje nog nooit meer dan 2x op de baan gereden. En wat klikte er dan niet tussen Leon en Pieterse

>>>>Als je niet uit Noord-Holland komt is het moeilijk om een plekje in de baan ploeg te bemachtigen.

WK PL achtervolging

ismael Kip Overijsel

Jens Mouris Noord Holland

Jennig Huizinga Friesland

Peter Schep Utrecht

Dat noem ik nog aardig verdeeld over het land.

>>>>voor de beste baan junior van Nederland Micheal Vingerling niet het beste materiaal stond. Materiaal alleen voor Roy Pieters????

Is Michael Vingerling de beste baan junior???

OP grond van wat? NK & EK?

Volgens mijn zijn Bouke Kuiper en Elise v. Hage de beste junioren. Als 2de op een WK en Elise vorig jaar WK.

En op afgelopen WK reden alle renners op dezelfde fiets en etc.

Denk dat Michael vingerling better op zoals jij het noemt “slechtere” fiets had kunnen rijden. Want daar won hij wel mee op het EK.

Die fiets waar Roy op reed is geloof ik niet eigendom van de KNWU maar van iemand anders die die fiets aan hem geleend had.

Niet altijd het materiaal doet het de benen moeten spreken.

• Javelin

Ja, ik heb gekeken naar de foto's op baanfoto en nee, ik kan niet zien dat het beste materiaal alleen is weggelegd voor Roy Pieters.

Misschien kan “baanliefhebber” zich duidelijker uitdrukken, als hij dat niet al te openbaar wil doen kan hij mij rechtstreeks mailen.

Ik had ook graag rechtstreeks willen mailen, maar “baanliefhebber” geeft er de voorkeur aan om geen mailadres kenbaar te maken. Jammer.

• John

Ik begrijp dus niet waarom deze ‘baanliefhebber’ Michael noemt die heeft zich niet beklaagd over zijn materiaal dus als je n mail naar mij wil sturen dan weet ik wie je bent en wil dan graag weten hoe je aan die wijsheid komt

• Aanvulling

Baanliefhebber (ahum),

Een liefhebber geniet van het moois wat er op de piste te zien is, dat is het materiaal, dat zijn natuurlijk de renners en de piste met wat daar allemaal bij hoort zelf. Mocht je het geluk hebben dat je met je aanwezigheid aldaar nog eens grote namen treft ook, dan zou je pas echt genieten.

Je bent duidelijk meer een stoker, wellicht dat je dan je ‘geheime’ naam dan ook zo aan kunt geven in plaats van liefhebber, dan hoef ik namelijk als echte liefhebber van het wielrennen geen liefhebbende tijd aan dit soort flauwekul te besteden.

Het is daarbij ook zeer jammer dat je het in je eigen verzonnen verhaal nog eens persoonlijk maakt ook, daarmee daalt je intelligentieniveau ook nog eens naar een minimum.

Als je wilt stoken, ga barbequen: Je maakt een vuurtje, nodig wat mensen uit en hou het gezellig! Succes het lukt je vast wel!

Stefan