Schep richt zich op de 1e zesdaagse

• Frank

Peter Schep doet niet mee aan Olympia's tour. Hij richt zich op de 1e zesdaagse in oktober.

Dit bericht staat in Dagblad De Pers.

http://www.depers.nl/sport/61137/Peter-Schep-niet-in-Olympias-Tour.html

Vrijdag meer in Dagblad De Pers.

Groet,

Frank

• Javelin

Op de site van Olympia's Tour staat Schep wel bij de deelnemers:

http://www.olympiastour.nl/nieuws.php?mode=details&nid=167

Dit echter tot onze grote verwondering.

Ik denk dat het bericht in de Pers juist is.

Ik hoop dat Peter goed herstelt van zijn ongelukkige verwondingen en komend zesdaagseseizoen kansen krijgt om zijn niet te onderschatten kunnen te tonen.

Rest alleen de vraag wie de plaats van Schep inneemt in Olympia's Tour.

• Playbus

9 mei 2007

De volgende renners zullen voor ons team deelnemen aan Olympia's Tour: Wim Stroetinga, Folkert de Haan, Arne Hassink, Paul van Schalen, Tim van der Zanden, Dennis Smit, Robert Slippens en Marvin van der Pluijm.

Voor Robert Slippens wordt dit zijn eerste Olympia's Tour. Oorspronkelijk zou peter Schep zijn rentree maken in deze ronde. Zijn sleutelbeen blessure is, na nader onderzoek deze week, helaas nog niet genoeg hersteld om een veilige deelname te kunnen garanderen.

slippie dus.

ubbink-syntec.nl

staan er nog meer baanrenners aan het vertrek? naast de duitse en italiaanse baan ploeg?

• Buurman v.d.Klimgeit

Op de site van Ubbink Syntec staat dat Robert Slippens deelneemt aan Olynpia's Ronde.Hij vervangt Peter Schep voor wiens deelname te vroeg komt gezien zijn lichamelijk herstel. Voor Rober Slippens is het de eerste deelname aan Olympia's Ronde.

• Buurman v.d.Klimgeit

Nog niet alle deelnmers zijn bekend maar de Denen Marc Hester (Löwik ) em Michael Mörkov (GLS) zijn gewaardeerde baanrenners.

• Playbus

Bedankt buurman.

www.bf-one.com daar staat toevallig een leuk stukje over welke baanrenners er meedoen. Ik verwacht veel van Stroetinga zou mooi zijn als hij dit jaar meer dan 1 rit kon winnen!