NOS en W.K.

• DAS

Studio Sport heeft op donderdag en vrijdag extra lange sportjournaals ivm WK zwemmen en WK baanwielrennen.

Op zaterdag is er 's avonds veel aandacht voor het WK en op zondag komt alles grotendeels live uit Mallorca. De middaguitzending is langer ivm het sprinttoernooi bij de mannen.

Veel interviews, achtergrondreportages en all hoogte -en dieptepunten. Er zijn vanaf dinsdag twee verslaggevers en een cameraploeg en zondag presenteert Dione de Graaff vanuit de Velodrome op Mallorca de uitzending.

• Silch

Niet slecht, ik zal zwaaien.

• Kübler

Onze vrienden van Eurosport gaan er ook tengen aan elke dag en ook veel live.

Dus als ik het goed begrijp hier dan kunnen we en bij de NOS en Eurosport1 ons hart ophalen.

Vanaf de bank kunnen we heerlijk op de piste kijken wat een luxe.

gr. Kübler.

(P.S.)

Als je de baanploeg nog wilt uitzwaaien, morgenochtend 04.30 uur gaan de mannen inchecken bij de de balie van Schiphol.

• Frank

Schitterend!!

Het wordt een hele drukke sportweek om te kijken op TV.

Ik ben er klaar voor.

Frank

• Vrouwenwielrenenn

Wie gaat het commentaar verzorgen bij de NOS. (Kozz)

• BigBen

Voor de andere mensen die niet alleen belangstelling hebben voor de mannen: ook de vrouwen vertrekken morgenvroeg. Dames én heren deelnemers aan het WK in Palma de Mallorca: veel succes!! We zullen jullie op gepaste afstand (voor de buis en via internet) volgen ….

• Kozz

nee Davy, Jeroen Koster…

• prutser

..