Baanjunioren naar Kaapstad

• Bartje

De junioren uit de baanwerkgroep van de KNWU, Yorick Bos, Christiaan Kos, Roy Pieters, Marijn de Kock, Bouke Kuiper en Michael Vingerling zijn met bondstrainer Jan de Graaf met 3 en half uur vertraging vertrokken naar Kaapstad (Zuid Afrika). Zij nemen daar, op uitnodiging van de Zuidafrikaanse wielerbond, op vrijdagavond deel aan de Tri-nationscup. De junioren komen in de individuele wedstrijden uit in hun eigen categorie. De Zuidafrikaanse deelnemers hebben zich via drie selectie wedstrijden moeten plaatsen voor deelname aan deze wedstrijd. De madison (koppelkoers) wordt in de categorie ?open? verreden dwz elite én junioren. Ook het de Zwitserse renners Risi, Marvulli en Asbach zullen aan de start verschijnen.

• De 7 mannen

Hier is het lekker warm weer, rond de 30 graden. Gisteren hebben we een lekker eindje getrained over de snelweg en daar zijn we Robbert Slippens, Danny Stam en Peter Schep tegengekomen die gezellig naast ons kwamen rijden in de auto, op de snelweg.

Morgenavond hebben we koers en gaan vanmiddag de baan even verkennen.

We houden jullie op de hoogte,

Groetjes van,

Jan, Christian, Roy, Marijn, Bouke, Yorick en Michael

• Mikkel

Paar uurtjes geleden op de baan getraind in Kaapstad, een betonnen 250meter baan, het is geen snelle baan. Het weer is hier warm, heel warm,…morgen geven ze temperatuur van rond de 33 graden op.

Morgenavond is de wedstrijd in het Belville Velodrome

Groetjes,

Ps. Wellicht zal ik in het weekend even kijken of we een foto online kunnen krijgen van deze belevenis.

Dagelijks probeer ik ook wat bij te houden op m'n site(bij “nieuws”)

• Javelin

Mikkel verwijst naar deze pagina:

http://www.michaelvingerling.nl/news.php

• frank

hallo sucses daar beneden een betonne baan? is dat niet vreemd kom niet langs hoor is me tever maar leuk dat jullie hier iets schtijven

gr frank julie weten wel die kleine koning

en Roy kom op he !!!!!!!

• De 7 mannen

hey frankie big king,

De meeste jongens zijn de betonnen wielerbaan van Alkmaar nog gewend. Valt me wel van je tege dat je niet ff langs komt is maar 12 uur met het vliegtuig. Robbert Slippens, Danny Stam en Peter Schep rijden vanavond ook de baanwedstrijd.

Groetjes van,

• frank

hallo mannen

het is hier nu lekker 14 graden ik ga zometeen lekker op de club trainen.

als julie de meiden mee hadden genomen kwam ik wel langs maar die zijn er niet.

gaat het daar een beetje goed? ( is het eten wel lekker daar? ) en doe de groeten maar aan robert slippens van zijn ouwe club genoot.

gr frankie