Geen Duits koppel gestart.

  • Buurman v.d.Klimgeit

    Het aangekondigde koppel Frey-Kluge is inderdaad niet van start gegaan in de kwalificatie wedstrijd Madison.Schep-Mouris reden zich gemakkelijk naar de finale.,die in de loop van de middag wordt verreden.

  • Kübler

    Beste Buurman

    Ik heb hoop voor Schep Mouris want gezien de kwalificatie zijn de benen van Scheppie aanzienlijk beter dan gisteren in de puntenkoers.

    We gaan het allemaal zien, maar we kunnen nog wel wat puntjes gebruiken en dan is de eindwinst misschien weer voor de Nederlanders.

    gr. Kübler.

  • Kübler

    Maar liefst 18 koppels in de finale dat is op een baan van 250 meter best een aardig dringen en duwen circus.

    Dat is voor Schep en Mouris flink van voren koersen ?

    Ik zet Mouris Schep bij de eerste 5 aankomenden.

    Kijken of het uitkomt?

    gr. Kübler.

  • Javelin

    Het voorspellen in één koppelkoers vind ik bijzonder moeilijk, er kan zoveel gebeuren en bijna iedereen start met de bedoeling te winnen en bedenkt de gekste “trucs”.

    Het is zeker niet altijd zo dat het sterkste koppel wint.

    De Britten starten met twee koppels en ook nog eens voor een thuispubliek. Kunnen ze hiervan profiteren, helpen ze elkaar of rijden ze elkaar juist stuk ?

    De Russen lijken me erg sterk en de Argentijnen hebben de meeste ervaring.

    Zonder ongelukken zit die top 5 van Kübler er wel in, voor de rest hebben Peter en Jens ook nog wat geluk nodig.

  • Kübler

    Beste Javelin

    Je ziet Finger spitzen gefuhl en geluk dat waren de ingredienten voor een goeie madison….

    En eerste vijf en zelf eerste en winnen van de madison en de witte truien van het overall klassement. Je begrijpt dat wordt feest vanavond in Manchester.

    Die Schep moet een schop onder zijn kont hebben en dan rijdt hij als de brandweer er is geen renner die mooier en harder kan Fietsen dan Schep. Ja Jens is de man aan de knoppen en zie daar een wereld koppel.

    Alleen hij moet het zelf nog gaan geloven dan wordt hij weer wereldkampioen.

    gr. Kübler.

  • Javelin

    Geachte Kübler,

    Ik volg U. Een tikkeltje minder bescheidenheid en wellicht wat peper in de reet. Succes verzekerd.