feest of geen feest ?

  • Kübler

    Baanfanaten

    Het is er dan eindelijk van gekomen dat er een baanforum is op de digitale snelweg en ik vind dat een feesie waard.

    Hier kun je dus je standpunten en vragen neer kalken op deze baanschutting. Alleen geen schuttingtaal gebruiken.

    Ik wil bij deze de werkers en ontwerpers van dit forum en de baanpagina geluk wensen en veel succes voor de komende jaren.

    gr. Kübler.

  • Pieter W

    Ik sluit mij bij de vorige spreker aan en ik hoop dat het een levendig forum wordt, met heldere uiteenzettingen over de bakermat van de wielersport.

  • Buurman v.d.Klimgeit

    Beste liefhebbers en kenners van de baansport,

    Ook van mij bij de gelukwensen die de maker van deze site verdient.

    Hopelijk wordt de site door velen bezocht en wordt er dankbaar gebruik gemaakt van de prikpagina.Het kan m.i de interesse voor de baansport alleen maar doen toenemen.Dat verdient deze tak van de wielersport.

    Op naar de Wereldbekerwedstrijden en op naar het W.K..

  • Gios

    Ten eerste van harte gefeliciteerd en ten tweede laat de berichten en vragen maar komen.

  • Fausto Koppig

    Volgens mij zie ik hier 3 kapiteins op 1 schip……. als dat maar goed gaat *D

  • Buurman v.d.Klimgeit

    Beste Fausto,

    Naar mijn mening is dhr.van Dam verantwoordelijk voor de inhoud van de pagina.Wie die andere 2 “kapiteins”zijn is mij onduidelijk.

    Dus mijn vraag: verklaar U nader.

    P.S. U gaat het feestje toch niet bederven

  • faustino

    Maar ik hoop hier toch de echte experts tegen te komen en niet de sur place-edicten…